מדיניות החזרות וביטולים באתר Redbeary
האמור במדיניות זו כפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ״א 1981 (להלן: "החוק").
1. ביטול הזמנה על ידי הלקוח
- ביטול הזמנה לפני מסירת המוצרים יעשה על ידי שליחת הודעה בכתב לחברה. הביטול אפשרי בתנאי שההזמנה אינה מיוחדת. במקרה כזה, יחויב הלקוח ב-5% מערך המוצר או 100 ש"ח (הנמוך מביניהם), וכן בתשלום נוסף בגין דמי סליקה בכרטיס אשראי או שיק בהתאם לעלויות בפועל שנגבו על ידי חברת האשראי או הבנק.
2. ביטול לאחר מסירת המוצרים
- ניתן לבטל הזמנה עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר, ובלבד שהמוצר לא יוצר כהזמנה מיוחדת, נמצא במצב תקין, באריזתו המקורית, ולא בוצעה כל פעולת הרכבה. במקרה כזה, הלקוח יאפשר לנציג החברה לבחון את תקינות המוצר.
- אם נמצא כי המוצר בשימוש או פגום, לא תתאפשר החזרתו. במקרים של ביטול, יחויב הלקוח בדמי ביטול כמצוין לעיל. לחברה שיקול דעת בלעדי במצב המוצרים המוחזרים.
3. עלויות הובלה
- בכל מקרה של החזרת מוצרים, יחויב הלקוח בנוסף בעלויות הובלה בהתאם למדיניות החברה.
4. זיכוי בגין פריטים ללא תמורה כספית
- לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שהתקבלו במסגרת מבצעים או כמתנות.
5. הזמנות מיוחדות
- כל הזמנה של מערכת ישיבה, ספה, כורסה או מוצר אחר שהוזמן בבד, צבע או מידה מותאמים אישית, תיחשב כהזמנה מיוחדת ולא ניתן יהיה לבטלה.
- כל מוצר מתצוגה, ממבצע חיסול או מעודפים נחשב כהזמנה מיוחדת ויחולו עליו תנאי החזרה כמפורט בדף ההזמנה.
6. זכות הביטול בהזמנות ארוכות טווח
- זכות הביטול אינה חלה על הזמנות שהאספקה שלהן היא מעבר ל-40 ימי עבודה מיום ההזמנה.
7. זיכוי וביטול הזמנה
- ביטול עסקה ייעשה רק עם הצגת מסמכי הזמנה מקוריים.
- כל זיכוי יבוצע באותו אמצעי תשלום שבו נעשתה ההזמנה, בהתאם למדיניות חברת האשראי.
- זיכוי עבור פריטים שהוחזרו יבוצע תוך 30 ימים ממועד החזרתם למחסני החברה.
- אם חסרים פריטים במלאי בעת ביצוע ההזמנה, הלקוח יזוכה באופן מיידי ויקבל על כך עדכון במייל. הלקוח רשאי לבחור להמתין למועד אספקה חדש או לרכוש מוצר חלופי, תוך התאמת המחיר במקרה הצורך.